Home Textile Accesorii SPORT ADIDASI OUTLET CUPE / MEDALII MAGAZIN OFICIAL
 Asistenta autentificare

 

De ce sa imi fac cont?

Pentru a putea comanda pe trops.ro este necesar sa va creati un cont pe site-ul nostru. Utilizatorii autentificati au acces la istoricul comenzilor anterioare si pot opta pentru inscriere sau renuntare la primirea de newsletter. In cazul in care doriti sa plasati o comanda noua, datele dumneavoastra de facturare si livrare sunt deja inregistrate si nu mai este nevoie sa le introduceti din nou.


Asistenta cumparare

Ce se intampla in cazul in care produsul comandat devine indisponibil pe stocurile furnizorilor ?

In cazul in care produsul comandat nu poate fi furnizat in cel mult 14 zile lucratoare de la plasarea comenzii sau acesta devine indisponibil pe stocurile furnizorilor , veti fi contactat de unul dintre agentii nostri de vanzari pentru a vi se oferi un produs inlocuitor, comparabil ca performante si pret cu cel comandat. 

 

Pot renunta la produsele cumparate fara invocarea vreunui motiv?

„Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului”(conform legii comertului la distanta, Ordonanta Guvernului nr. 130/2000). Notificarea se va face prin intermediul adresei de e-mail sau prin fax, mentionand numarul comenzii, numele intreg si adresa dvs. precum si codul produselor pe care doriti sa le returnati. Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate (fara urme ale utilizarii, in ambalajul original, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit).Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 30 de zile de la retur.

Cum procedez daca produsele prezinta defecte sau deteriorari in momentul receptiei?

In cazul in care primiti un produs defect, va rugam contactati echipa trops.ro (e-mail: contact[at]trops.ro, online prin Yahoo messenger) pentru a sesiza problema aparuta si a solicita inlocuirea cu un produs nou sau rambursarea contravalorii acestuia. In acest caz, cheltuielile de returnare si, eventual, de expeditie pentru produsul inlocuitor, vor fi suportate de catre trops.ro. Va sugeram sa refuzati receptia coletelor care prezinta deteriorari vizibile.

 

Cum procedez in cazul produselor livrate gresit sau care nu corespund specificatiilor de pe site?

Daca primiti un produs care nu corespunde cu specificatiile de pe trops.ro, puteti returna produsul pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii acestuia. Daca doriti inlocuirea cu un produs cu o valoare mai mare, veti plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. In acest caz, cheltuielile de returnare si, eventual, de expeditie pentru produsul inlocuitor, vor fi suportate de catre trops.ro.

Pot comanda si produse care nu sunt listate pe www.trops.ro?

In cazul in care doriti sa achizitionati produse care nu sunt listate pe trops.ro, dar sunt produse ce apartin brandurilor partenere, contactati-ne si trimiteti-ne specificatiile produselor respective.
Vom face tot posibilul sa dam curs cererii dumneavoastra.